poniedziałek, 12 grudnia 2016

HM COAT & GUCCI SNEAKERS




James Bay Scars




          W ostatnich dniach trochę mrozu zawitało do Polski, więc na ulicach mogliśmy dostrzec ciepłe, puchowe kurtki, czy też futra. Ja z kolei na te dni, wybrałem prezentowany dzisiaj ciemny, ocieplany płaszcz z HMu. 

          Długi czas szukałem płaszcza, który będzie troszkę oversizowy (nie wynikający z kupna większego rozmiar, a ze swojego projektu), jednorzędowy i  czarny. Dodatkowo projekt tego płaszcza jest tak świetny, gdyż posiada guziki pod samą szyję. Jest to bardzo fajne rozwiązanie dla ludzi, którzy lubią ubierać się na tzw. "cebulę". Wystarczy zapiąć wszystkie guziki, owinąć ciepły szal, jak np. ten który jest widoczny na zdjęciach z Bershki i mróz nie jest nam straszny!

          Powiem szczerze: nie lubię być ubrany na "cebulę", więc zazwyczaj chodzę w rozpiętych kurtkach, czy płaszczach i szaliku nie zawiniętym wokół szyi. W związku z tym, wybieram ciepłą warstwę wewnętrzną, a czarny golf, jak np. ten z Zary jest najlepszym tego przykładem i idealnym rozwiązaniem.

         Spodnie (oczywiście) w mojej ulubionej czerni, plus sneakersy Gucci w kolorze bordowym, albo jak ja to mówię bakłażanowym, tworzą stylową, elegancką całość.
Okulary a' la Elton John możecia znaleźć w Zarze. 

         Koniec moich wypocin, zerknijcie na zdjęcia i wpadajcie na mój Instagram ! 











płaszcz HM  / golf Zara  / spodnie HM / buty Gucci /
szal Bershka / okulary Zara 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz