wtorek, 22 listopada 2016







          Prezentuję dzisiaj stylizację opartą na mojej ulubionej czerni.
          
          Czarna bluza polskiego duetu projektantów Paprocki & Brzozowski, z widocznym napisem LOVE, to ideala propozucja dla kogoś, kto ceni sobie klasę i prostotę. Pochodzi z najnowszej kolekcji PLANTS by paprocki&brzozowski. Aktualnie chłopaki przygotowali sale na wiele produktów na stronie, także klikajcie w link powyżej ! :)

          Do czarnym, klasycznych rurek z H&Mu dobrałem mojej ulubione botki z Zary w kolorze beżu. Koszula zawiązana w pasie, to hit ostatnich miesięcy. Pochodzi z Pull&Bear. U mnie na blogu jeszcze w takiej postaci nie wystąpiła, więc bardzo proszę, już jest!
         Idealnie pasuje do czarnej ramoneski, która swoją drogą, powinna znaleźć się w szafie każdego pasjonata mody. Możecie takową nabyć w każdej sieciówce (moja pochodzi z Zary). 

         Aby dodać troszkę elegancji, a jak wiadomo u facetów jednym z wyznaczników jest obecność zegarka, tak też ja prezentuję zegarek od Daniela Wellingtona. Skórzany pasek i srebrne obramowanie szkiełka? Zdecydowanie jestem na tak! 

         Zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;)











kurtka Zara / bluza Paprocki & Brzozowski / koszula Pull & Bear /spodnie  H & M / buty Zara / zegarek Daniel Wellington

zdjęcia Piotr M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz