niedziela, 2 października 2016





         Po kilku codziennych i streetowych stylizacjach, przyszedł czas na elegancką propozycję. Cały zestaw, od golfu, przez pasek, po buty pochodzi z  Zary. Każdą z tych rzeczy, oprócz butów, które są z limitowanej edycji, powinniście znaleźć w sklepach stacjonarnych w całej Polsce. 

        Marynarka, którą wybrałem jest jednorzędowa, ponieważ uważam, iż niskie osoby i smukłe utonęłyby w dwurzędowej. Bardzo nie lubię mieć zapiętych wierzchnich rzeczy, ponieważ czuję się niekomfortowo, stąd na większości zdjęć jest ona odpięta. Pamiętajmy jednak, że podczas oficjalnych, ważnych dla nas spotkań czy wyjść, powinna być ona zapięta. W przypadku kiedy chcecie usiąść, od razu należy ją rozpiąć. 

         Moją propozycją także, jest odejście od stereotypu, iż jeśli garnitur to tylko z białą koszulą. Ja zdecydowanie wybieram klasyczny, w tym przypadku czarny golf. Dodaje on nutki luzu, nie odbierając tym samym elegancji.

         Poza golfem, który jest bardzo modny w tym sezonie, zdecydowałem się na brązowe dodatki. Tak jak kobieta dobiera buty do torebki, tak facet powinnien do butów dobrać pasek. Jedynym czarnym dodatkiem, jest uwielbiany przeze mnie zegarek od Daniela Wellingtona.

          Zapraszam do oglądania ! :)
















marynarka / spodnie / golf / pasek / buty Zara / zegarek Daniel Wellington

fot. Piotr Majchrowicz

1 komentarz: