piątek, 28 października 2016







          Kolejna moja propozycja na jesienną porę opiera się na czerni i bardzo modnym kolorze khaki.
Zanim jednak przejdę do prezentacji, powiem kilka słów o kulisach sesji. Zdjęcia są wykonane w dwóch miejscach, gdyż po wykonaniu ich w pierwszym planowanym, uwagę mojego fotografa zwróciło inne, obok którego nie dało się przejść obojętnie. Klimat, spokój placu Regus Warszawa jest niesamowity i przyznam szczerze, że zdjęcia wykonane tam, są moimi ulubionymi.

         A teraz prezentacja!
         Długa parka w kolorze ciemnozielonym to produkt marki Denley.pl. Po długim poszukiwaniu, wreszcie udało znaleźć mi się ciepłą parkę, z wyciętym tyłem w kolorze, który nie jest czarnym.

         Czarnych elementów nie mogło zabraknąć. Prosty czarny tshirt z H&M, czarne rurki z Bershki oraz klasyczny czarny model butów marki Timberland.

         Dodatki w postaci szalika w kolorze khaki z Zary oraz zegarka Daniella Wellingtona pasują do całości, nie zaburzając w żaden sposób spójności i kolorystyki stylizacji.

          Zapraszam serdecznie do obejrzenia przygotowanych zdjęć, komentowanie, śledzenia mnie na Instagramie, snapchacie i...udanego weekendu! 
          Trzymajcie się!














kurtka Denley.pl / tshirt H&M / spodnie Bershka / buty Timberland /
szalik Zara / zegarek Daniel Wellington

fot. Anna G.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz