wtorek, 6 września 2016





          Mimo, iż zaczął się już wrzesień, kojarzący się z ochłodzeniem, deszczem; jak widać po zdjęciach, ja trafiłem na piękny słoneczny dzień. 

          W tej stylizacji postawiłem na dobrze już Wam znane spodnie jeansowe od Denley.pl, z różnymi naszywkami oraz przetarciami.
          Do nieklasycznych jeasnów dobrałem koszulę oraz kurtkę w bardzo podobnych odcieniach koloru khaki, który w mojej szafie przełamuje ponurą czerń i szarość. Koszula nie jest z rodzaju Slim, jest  dość luźna, z bardzo delikatnego materiału. Stały element - okulary, znalazłem w Reserved, podczas ostatnich dni wyprzedaży. Jasny akcent stylizacji to buty od Pumy. 

          Bardzo serdecznie zapraszam do oglądania zdjęć i śledzenia mnie na Instagramie. :)











koszula ZARA / spodnie DENLEY.PL / kurtka TERRANOVA / 
buty PUMA / okulary RESERVED

fot. Turlińska S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz