piątek, 12 sierpnia 2016


Wracam po krótkiej przerwie i prezentuję Wam kolejną letnią propozycję ! :)
W mojej szafie większość ubrań jest w odcieniach czerni, szarości i bieli. Zazwyczaj jednak przeważa czerń, dlatego tym razem stwierdziłem, że zaryzykuję i postawię na jasną stylizację.

Sweter w kolorze kremowym z tkaniny strukturalnej, pochodzi z wiosennej kolekcji Zary, tak jak i białe szorty. Z racji ostatnich odwiedzin Rihanny w Polsce, postanowiłem zakupić białe buty marki, do której nigdy nie byłem przekonany, a reprezentuje ją moja Idolka. W związku z tym, buty basket classic, które znalazły się w mojej garderobie pochodzą od Pumy, a zakupione zostały w sklepie Sizeer.
Dość wyrazistym dodatkiem bo czarnym, są okulary z H&M. 

Zaczyna się długi weekend, więc życzę Wam aby był udany! Wpadajcie na mojego Instagrama cwisniewsky, tam wiele zdjęć codziennych stylizacji. 













sweter ZARA / szorty ZARA / buty PUMA / okulary H&M
zdjęcia S.T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz