wtorek, 23 sierpnia 2016






        Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza. Jednego dnia upał, następnego wiatr i chmury, dlatego też prezentuję już stylizację bardziej jesienną. 

       Górna część stylizacji to bluza typu oversize, która powinna znaleźć się w każdej szafie w tym sezonie ! Bluza ta, to produkt marki Pull&Bear. Spod niej wystaje biały, wydłużany tshirt. Przyznam szczerze, że bałem się o proporcje mojej sylwetki w tych ubraniach, ponieważ jestem dość niski, a takie długie rzeczy bardzo skracają niskie osoby. Udało mi się temu jednak zapobiec, poprzez podwinięcie dość wysoko, bo ponad kostkę spodni.

        Buty New Balance, do których przez długi czas nie mogłem się przekonać, dopóki nie zobaczyłem tych, które prezentuję. Nie są to materiałowe, klasyczne NB, a skórzane, na wysokim spodzie buty, które są bardzo wygodne i warte polecenia. Możecie je znaleźć na stornie Worldbox.pl.

Uzupełnieniem całości jest czapka z daszkiem od Adidasa. 

Miłego oglądania !!











bluza PULL&BEAR / tshirt H&M / spodnie H&M / buty New Balance NB / czapka Adidas
fot. Piotr Majchrowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz